Sunday, July 15, 2012

ni blog sumber inspirasi saya :D

http://justbeyourselfok.blogspot.com/











hamba ALLAH ni merupakan salah seorang pelajar KMPk dulu. 4 flat >.<
sangat rendah diri ku ini.. hee. tapi takpe.. aku akan berusaha jadi macam dia.
nasib dia sama macam aku..
tk dapat upu :( hanya KPMk yg ku terima.
wow~ tapi akhirnya dia berjaya kat KMPk ni..
and the best part is, dia dpat sambung degree farmasi kt UM.
wow!!!! tahniah abang KEYY.

doalah diri ku ini supaya dapat menjadi org yg berjaya seperti dia ni juga T.T




*ramai minat dia. tapi aku hanya jadikan dia sebagai sumber inspirasi aku untuk berjaya :D ngeeeee~ hahah :P



3 comments:

kayy said...

hehe, thanx la dik. abg lak yg segan. heheehhe..

kayy said...

thanx la dik. heheh
segan la abg baca..

Nur Mazatul Ima said...

hee :D
bnyak org jadikan abg sebagai role model tau ^.^