Thursday, July 19, 2012

ROOM MATE - ALWAYS BE IN MY HEART :')

ASSALAMUALAIKUM 


hari ini saya nak menceritakan tentang mereka!



mereka ini sebenarnya adalah ROOM MATE saya. ALLAH telah takdirkan mereka bersama sama saya untuk tinggal di marikulasi ini. kami memiliki sifat yang hampir sama. dan yang paling best kami sangat menjaga hubungan baik antara satu same lain *gileee sweet :P




nama di beri oleh nya ialah Nur Atikah bt Bat Latif.
seorang yang sangat lembut.
PEMBERSIH TEGAR!
kemas >.< *sampai aku pun rasa semacam. haha
paling rajin gile. 
sistematik gile dari segi arrangment.
wujudkan rule salam sebelum kuar bilik nak pergi kelas.
senantiasa menunggu hari jumaat untuk pulang setiap minggu.
tiap tiap minggu tukar cadar.
waktu makan - punctual !
PENGGEMAR SAYUR TEGAR
the only one that have sunlight :D
the only one yang tak beajar science computer
sering share problem.
paling kerap call mak hampir setiap masa dan saat !
modul satu PST



nama di beri oleh nya ialah Shareen Nur Khatijah Bt Mohd Ibrahim.
hampir serupa perangai dengan saya *adalah sikit
TAK SUKA MAKAN SAYUR *seperti saya
comel.
she is my second brain :D
agak malas dalam mengemas bilik kecuali katil
the only one yang salu buat research untuk discussion setiap experiment!
she has biology book by mader (it is actually for revision, i have campbell and she has mader)
kuat psyco saya! awwwwww~
tukang kejut bangun pagi.
ada bnyak dictionary contohnya biology, chemistry and english terms
the only one that use android phone
open-minded 
modul 3 PST



nama diberi olehnya ialah Siti Nor Zulaika Bt Baharud-din
memiliki nama yang unik sikit *sikit je lah
lembut lah jugak orang nya.
sering menjadi peneman untuk ke mane mane.
sering tanya soalan yang sebenarnya saya taktahu jawapannya . akhirnya mencari bersama sama jawapan tu :D example = maths subject always and always
paling cepat react for laugh. 
PENGGEMAR SAYUR TEGAR!
tong sampah dia paling dekat dengan katil saya :D
darah sejuk. room mate lain sume tengah panas, dia boleh cakap dia tengah sejuk.
paling rajin buat maths !
bercita cita untuk menjadi graphic designer.
the only one that allergic to sea food. tapi langgar je pantang larang tu.
modul 3 PST




mereka lah tempat saya share problem. semuanya dengan korang je.
alhamdulillah :D
semua yang di atur oleh ALLAH ada hikmah nya ^.^

sekian, WASSALAM !


No comments: