Thursday, August 16, 2012

iftar rumah joe

ASSALAMUALAIKUM ^^
ecewoh. hari ni post mengenai iftar kt rumah joe.
mama dia yang ajak.. so aku pung sekaki lah.. hehe


aku yang selekeh ni -.-"
MALAS NAK MELEBIH! datang nak melantak je. haha xD

oh ye. aku belajar buat kuih buah melaka. senang je weyh. sumpah tak tipu. mama mmg hebat lah. pandai gile mama masak. nak jadi macam mama lah :')




bawah ni puding. sedap weyh!


bawah ni menantu mama. wah wah welcome to our family <3 font="font" hehe="hehe" nbsp="nbsp">


yang bawah ni tak tau makanan ape. aku makan je. hehe. paling suke tgh tgh tu :D ade udang ^^V


masa ni joe dgn adek adek nya tunggu masa nak berbuka. hehe. kesian, lapo~


yang kt bawah ni pula, makanan yang kitorang makan. and btw, epy dgn amy ajar aku makan sayur ni. aku ni dah la anti sayo

ima: err sayo? hmm aku allergic lah
amy: eh seriously allergic makan sayur? *muke percaya
epy: mane ade org allergy makan sayo! tk pernah dengo! 
ima: hehe tak suke makan sayur laaaa >.<




haa yang baju putih ni la epy. merah belakang tu joe. baru balik dari KL. belajo le kata kan. heee


hee, best weyh iftar rumah mama ni. aku belajar makan sayur, masak kuih buah melaka, sambal sotong..
mama memang handal bab bab memasak ni.
the best lah mama <3 font="font">

haa meh ni aku kenal kan family joe ni ;)


atas ni la mama <3 baju="baju" epy.="epy." font="font" handsome="handsome" hehe="hehe" hitam="hitam" perasan="perasan" size="1" tu="tu" yang="yang">*joke*
ulhak dgn kakak :D


ni ulhak ^^V comel kan? geram tengok dia. eh dia cakap tak pelat tau. tu yang kagum tu.

ima: ulhak, reti cakap cina?
ulhak: tak *geleng-2
ima: cakap melayu boleh?
ulhak: tak jugak. 

haha lawak kan? rasa nak gigit pipi dia :D
bila geletek , punya la gelak . macam abang dia juga . hee


yang lelaki baju merah, muka macam greysonchance. weyh seriously.. dia ni salu kene buli dengan abg abg dia yang besar tau. ee, dia ni lain gile dari boys yang lain tau.. macam kontra banyak tau..
banyak diam. dengar cakap mama <3 font="font" handsome="handsome" hehe.="hehe." hehe="hehe" i="i" like="like" tibetibe="tibetibe" weyh="weyh" you.="you.">


haa, ni lah joe. Mohammad Joshua 


sahabat ^^V peweet kachak tak? poyo je dia ni. hehe. apa yang aku boleh describe pasal dia? hmm~ 
DIA BAIK . itu je.


nmpak girl putri islam tu?
haa tu lah menantu mama.
gf si baju biru tuu.
comel kan?
hey girl, you my sister tau <3 font="font">
suke sembang dengan dia.
mudah bergaul ^^


ni la pict girl tu. comel kan? patut la epy terpikat. ecewoh. memandai je aku ni
hahah xD
hope korang kekal..

wah wah, penah lah type. dah la tu. hehe . bye 

MAY PEACE BE UPON YOU..





No comments: