Thursday, August 16, 2012

kolej martikulasi perak - KMPk















dah tengok gambar gambar tadi?? haa, kitorang punya photoshoot kelas. weyh, seronok ^^V
merekalah rakan ku. sahabat sejati.. paling sayang dyorg weyh :')
kalau ada masalah, share je dengan diaorang, pasti meraka akan bagi nasihat terbaik punya.
dari rasa sedih , bertukar jadi hypergembira
senang cerita, takyah ada boyfriend pun takpe sebab dyorg lah girlfriend and boyfriend saya.
fikiran diaorang yang kritis lagi bernas, buat kan bnyak gile persaingan. yang pasti nya menggugat aku sendiri untuk belajar bersungguh sungguh :D
ada yang pandai biology, sains computer, chemist, maths. cakap je. ade je dekan kat dalam kelas aku ni. dan yang best nya, aku dapat kelas lecture diaorg free, takyah bayar XD haha.
joke okey..

iloveyou BIT4
jangan benci aku.
heee :D
may ALLAH bless you all.
sama sama lah kita berjaya hingga ke akhir hayat <3 p="p">
insyaALLAH


No comments: